سبد خرید 0
    شرایط عودت کالا

    شرایط عودت کالا

    هدف اصلی خدمت یدک جذب مشتریان وفادار و جلب رضایت مشتریان خود است نه صرفا فروش کالا و محصولات و سرمایه اصلی خدمت یدک مشتریان و رضایتمندی انان است نه فقط محصولات و کالاها ، بنابراین همواره سعی می کنیم تا سرمایه خود را حفظ و بر آن اضافه نماییم.

    در راستای این سیاست گذاری در مجموعه خدمت یدک و در جهت رفع مشکلات احتمالی خریداران قوانینی را تحت نام قوانین خدمات پس از فروش تعریف نمودیم که بعد از فروش کالا به مشتریان خود نیز خدمات ارائه نماییم

    از آنجا که کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی سایت خدمت یدک از گستردگی و دسته بندی زیادی برخوردار است تمام محصولات از جمله کالاهای مصرفی نظیر کارتریج و جوهر پرینتر و... که باید سالم به مشتریان تحویل داده شود شامل 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی شوند. چون همه محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند

     

    برای سایر محصولات که لازم است تست شوند یک هفته زمان تست و عودت در نظر گرفته شده است.

     

     

    شرایط بازگرداندن کالا

     شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا:

     

    1-در صورت مغایرت کالای خریداری شده با مشخصات درج شده محصول در سایت یا مغایرت ظاهری

    اگر چنین تفاوتی از سمت مشتری مشاهده شد باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت کاری به خدمت یدک اطلاع داده شود

    اگر تفاوت از روی کارتن و یا جعبه بسته بندی محصول تشخیص داده شد نباید از کالا استفاده شود و بدون بازکرن پلمپ باید به خدمت یدک عودت بدهید. زیرا در این مواقع درصورتی که ازجعبه کارتن را باز کنید و استفاده نمایید دیگر به درخواست شما در خدمت یدک رسیدگی نمی شود و تمام مسولیت با خودتان شخص خریدار است. مانند رنگ یا مشخصات فنی محصول

     

    واحد پشتیبان فنی محصولات فروشگاه خدمت یدک حدود 72 ساعت بعد از دریافت کالای عودت داده تفاوت ها را بررسی می نمایند که در صورت تایید درخواست مشتری کالا برای مشتری تعویض و ارسال می گردد. اما در صورت عدم تایید ادعای مشتری بدیهی است که کالا برایش پس فرستاده می شود.

     

    2- اگر در کالای خریداری شده اشکال و ایراد فنی وجود داشته باشد

    همانطور که در قسمت قبل هم بیان کردیم ایرادات و اشکالات احتمالی در صورت مشاهده توسط مشتری باید حداکثر ظرف 24 ساعت یا یک روز کاری به تیم خدمت یدک اطلاع رسانی شود. بدیهی است که این مورد شامل مواردی که در اثر سهل انگاری و عدم استفاده درست مشتری ایجاد می شود را شامل نمی شود. از جمله اشکالات ظاهری و فنی نظیر : شکستگی و یا خط و خش روی بدنه کالا

     

    موارد زیر را شامل میشود:

    استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند

    حمل و نقل و جابجایی

    نصب و راه اندازی

     تنظیمات

     کاربرد غیر معمول

    نگهداری  

    استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا )

     

    بعد از عودت کالا توسط مشتری و دریافت و پذیرش از جانب خدمت یدک با توجه به نوع ایراد اعلام شده و توسط مشتری و همچنین محصول مورد نظر اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش حدود 48 ساعت و نهایت تا 72 ساعت زمان می برد.

     

    3- کالای خریداری شده دچار آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری باشد:

    در این مورد نیز صدمه یا اشکال فیزیکی و یا آسیب مشاهده شده نهاین طی 24 ساعت بعد از دریافت کالا به بخش خدمات پس از فروش خدمت یدک اطلاع رسانی شود. برای این کار می توانید از قسمت تماس باما در سایت مشخصات تماس را بردارید و با ایمیل یا تلفن و یا بصورت حضوری درصورتی که نیاز به مراجعه حضوری کردید اعلام نمایید

     

    در این موارد حتما باید کارتن یا جعبه اصلی محصول را بصورت صحیح حفظ و نگهداری کنیدو به هیچ وجه ان را دور نیندازید. اگر کارتن و یا جعبه خود را به خدمت یدک برنگردانید از این سرویس نمی توانید استفاده نمایید. در صورتی هم که روی جعبه کالا و محصول برچسب بزنید یا توضیحاتی درج نمایید و یا اینکه ان را مخدوش یا پاره کنید ضمانت بازگشت را برایتان از بین می رود.

    واحد فنی خدمت یدک حداکثر تا 72 ساعت بعد از دریافت کالا از مشتری و بررسی ایراد مورد نظر نتیجه را به اطلاع مشتریان می رسانند. در صورت تایید محصول مورد نظر تعویض و برای مشتری ارسال میگردد. و در صورت تایید نشدن کالا برای مشتری پس فرستاده می گردد.

     

    4- در صورتی که مشتری از خرید انصاف دهد:

    مورد اول زمانی است که هنوز کالا برای مشتری ارسال نشده باشد. در این صورت باید در سریعترین زمان ممکن انصراف از خرید خود را به واحد پیگیری سفارشات خدمت یدک با شماره تلفن 77474243 و پیش شماره 021 اطلاع دهد.

    حالت دوم زمانی اتفاق می افتد که مشتری بعد از دریافت کالا بخواهد که از خرید خود انصراف دهد که در این صورت باید حداکثر ظرف مدت یک هفته یا 7 روز کاری انصراف خود را به بخش فروش فروشگاه خدمت یدک اطلاع دهد.

    لازم به ذکر است اگر کالایی شامل هیچ کدامیک از موارد بالا نشود توسط خدمت یدک مرجوع نمیشوند مگر اینکه در شرایط بسیار خاص توسط کارشناسان تایید شود زیرا اجناس خاص و محصولات لوکش و کم فروش و کالاها و محصولاتی که بنابه درخواست مشتری خریداری می گردد از شرایط ذکر شده مستثنی هستند که فقط با تایید کارشناسان فروش مرجوع می گرددضمن اینکه قیمت ها به روز محاسبه خواهد شد.

    و برای استفاده از این سرویس کالا باید در حالت پلمپ باشد و به هیچ عنوان از آن استفاده نشده باشد و اقلام همراه نیز همراه آن ارسال گردد. به طور کلی باید شرایط اولیه کالا حفظ شده باشد تا بتوانید از این سرویس بهره مند شوید.

    در برخی موارد که کالا همراه هدیه برای مشتری ارسال شده باشد و با هدیه فروخته شده است باز پس دادن هدیه ضروری است. بنابراین اگر میخواهید از این سرویس استفاده نماییدشرایط اولیه محصول را حتی در بسته بندی و جعبه حفظ کنید و به ان دست نزنید.

     

    5- اگرمحصول هنگام حمل و نقل، آسیب دیده باشد:

    اگر قبل از تحویل گرفتن بسته کالا و محصول خریداری شده اسیب و صدمه واره قابل مشاهده باشد مشتری میتواند از تحوی بسته خودداری نماید. تا بسته محصول برای بازبینی و بررسی به دفتر خدمت یدک مرجوع گردد و مجددا در صورت نیاز محصول جایگزین برایتان ارسال گردد.

    چون سیستم بسته بندی کالا در فروشگاه خدمت یدک بصورت حرفه ای انجام میشود بنابراین هر گونه آسیب در حمل و نقل بر عهده شرکت حمل و نقل و باربری طرف قرارداد با خدمت یدک می باشد که تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل خدمت یدک خسارت را جبران می نماید

     

    محصول صدمه دیده باید به همراه تمام اقلام و متعلقات به همان شکلی که تحویل گرفته شده است به انضمام صورت جلسه شرکت باربری و حمل و نقل کالا به فروشگاه خدمت یدک ارسال گردد.

     

    کارشناسان واحد فنی خدمت یدک همانگونه که قبلا هم اشاره نمودیم در بازه 72 ساعته بعد از دریافت کالا به بررسی آن می پردازند  و در صورت تایید ایراد و اشکال توسط تیم فنی خدمت یدک محصول جایگزین برای مشتری ارسال می گردد. اگر مورد مذکر تایید نشود بدیهی است که کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

     

    چگونه کالا را ارسال نمایید؟

    اولین کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید

     

    -  بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کالا در خدمت یدک به هیچ عنوان کالا را ارسال نکنید

    برای ارسال کالا لازم است که کالا بصورت مناسبی که دریافت کردید بسته بندی گردد و همه اقلام همراه از جمله کارت گارانتی - کارت بیمه - قطعات بسته بندی - باطری - ریموت - کابل - دفترچه راهنماو مواردهمراه دیگر ارسال شود.

      

    -  از نوشتن توضیحات اضافه روی کارتن و جعبه نظیر آدرس یا هر چیز دیگری و یا برچسب زدن روی ان بشدت خوداری نمایید . از مخدوش و یا پاره کردن جعبه کالا خوداری کنید زیرا ضمانت کالا را از بین میبرد و مسئولیت با خودتان است. اگر نیاز به اضافه کردن توضیحات دارید از پشت فاکتوریا از یکه تکه کاغذ استفاده کنید.

     

    میتوانید پشت برگه فاکتور مشکل مورد نظر را بنویسید و حتما فاکتور را همراه کالا ارسال کنیداگر کالای مورد نظرتان به منظور هدیه خریداری شده است و فاکتور به درخواست شما همراه کالا ارسال نشده باشد از پیش فاکتوری که در ایمیل برایتان ارسال نموده ایم یک پرینت بگیرید و همراه آن ارسال نمایید. کار دیگری که میتوانید انجامم دهید این است که کد سفارش و مشخصات خرید را روی یک برگه کاغذ سفید نوشته و همراه کالا برای خدمت یدک بفرستید در اینصورت نیاز به پریننت از پیش فاکتور ندارید.

    در صورتی که در تهران زندگی می کنید جهت هماهنگی برای تحویل کالا با انبار فروشگاه خدمت یدک تماس بگیرید تا پیک خدمت یدک برای تحویل گرفتن کالا برایتان اعزام شود.

    اگر ساکن تهران نیستید برای بازگرداندن کالا با انبار فروشگاه خدمت یدک هماهنگ نمایید.

    بسته خود را به آدرس : استان تهران - شهر تهران - منطقه تهران نو - خیابان امامت - خیابان عبدالعظیمی - پلاک 12 خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی خدمت یدک ارسال نمایید

     

    بازگشت به بالا