سبد خرید 0
    نحوه ارسال کالا

    از آنجایی که پرسنل فروشگاه خدمت یدک حساسیت خاص شما را در خصوص نحوه ارسال و شرایط تحویل کالا درک میکنند، بنابراین در نحوه ارسال کالا وسواس مثبتی اعمال می نماید.  ما به شما در فروشگاه خدمت یدک این تضمین را می دهیم که در صورت خرید اینترنتی از سایت خدمت یدک بتوانید یک تجربه لذت بخش خرید اینترنتی را به تجارب خود اضافه نمایید.

     

     

    هزینه ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی خدمت یدک بر عهده مشتریان می باشد که این فرایند ارسال کالا به روشهای متعدد انجام می شود. (در برخی شرایط خاص و ویژه ممکن است روش ارسال کالا متفاوت شود بعنوان مثال در اواخر اسفند ماه و روزهای قبل از تعطیلات عید نوروز بر اساس اینکه ارسال کالا و محل دریافت سفارش به چه صورت باشد زمان ارسال کالا و روش ارسال و دریافت می تواند تغییر کند چرا که لازم است یک سری هماهنگی که در زیر بیان می شود از طرف انبار توزیع مجموعه خدمت یدک صورت بگیرد)  

     

     

     

    محدوده شهر تهران:

     

    پست: 

    نحوه ارسال کالاهای خریداری شده کاملا اختیاری و توسط مشتریان تعیین می شود که می تواند از طریق پست سفارشی یا پیشتازو یا تیباکس صورت گیرد.همچنین زمان تحویل سفارشات وابسته بعد مسافت و فاصله شما از دفتر مجموعه خدمت یدک و بر اساس نوع ارسال پستی که سفارشی یا پیشتاز باشد متفاوت خواهد بود که این زمان معمولا بین 48 تا 72 ساعت کاری متفاوت است و برای شهرهایی که فاصله زیادی دارند می تواند تا 5 روز کاری طول بکشد. در طول این مدت می توانید به کمک شماره پیگیری سفارش تان مرسوله خود را از سایت شرکت پست پیگیری نمایید و بصورت لحظه ای از وضعیت ان با خبر شوید.

     http://newtracking.post.ir

     

    پیک: 

    برای همشهریان در تهران ارسال کالا و سفارشات توسط پیک (معمولا پیک موتوری برای تحویل سریعتر برای کالاهای کوچک) صورت می گیرد که هزینه و تعرفه طبق نرخ رسمی و برعهده مشتریان است. زمان ارسال و تحویل کالا و سفارش حداکثر 24 ساعت کاری است.

    تلاش ما در مجموعه خدمت یدک و فروشگاه اینترنتی همواره ارسال و تحویل کالا کمترین زمان ممکن به دست مشتریان عزیز است. لازم به ذکر است قبل از ارسال تمام سفارشات تیم خدمات مشتریان خدمت یدک جهت هماهنگی و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در فرآیند ارسال و تحویل کالا با شما تماس می گیرند. این کار یک مزیت دیگر نیز دارد. پیشنهاد ما به شما این است اگر میخواهید سفارش خود را در یک بازه زمانی خاص دریافت نمایید مثلا اگر قطعه خود را برای مشتری که خدمات اورژانسی نیاز دارد ، می خواهید سفارش دهید ، در قسمت توضیحات هنگام خرید بازه زمانی دریافت سفارش تان را اعلام کنید این کار را می توانید در  قسمت توضیحات در مرحله اطلاعات سفارش انجام دهید. ما نیز به نوبه خود در مجموعه خدمت یدک تمام سعی  خود را می کنیم تا سفارش شما را حتی در حدود ساعت درخواستی به دستتان برسانیم.

     

     

     

    محدوده خارج از شهر تهران:

     

    پست :

    اما برای سفارشاتی که در خارج از محدوده شهر تهران هستند ارسال کالا از طریق پست اکسپرس و پست پیشتاز صورت می گیرد. در این مورد زمان ارسال کالا و تحویل سفارش به دست مشتریان از طریق پست با توجه به محدوده جغرافیایی و نوع و روش پست انتخاب شده از 24 ساعت تا 72 ساعت است .

    اگر سفارش خود را ثبت کردید و خرید را انجام دادید اکنون می توانید از طریق شماره پیگیری مرسوله پستی که در پنل کاربری شما وجود دارد و همچنین به شماره موبایل و ایمیل وارد شده هنگام ثبت نام ارسال شده است با ورود به سایت رهگیری مرسولات پستی شرکت پست خرید خود را پیگیری نماید.

     http://newtracking.post.ir

     

    تیپاکس:

    تیپاکس یک شرکت خصوصی با هدف ارسال کالا و بار در مراکز استان و شهرهای تحت پوشش که دارای دفتر نمایندگی شرکت خصوصی تیپاکس هستند می باشد.

     

    در پست تیپاکس سفارش‌های مربوط به شهرهایی که دارای دفتر نمایندگی شرکت تیپاکس هستند  درب منزل تحویل داده می‌شوند. ضمن اینکه تیپاکس برای رساندن این سفارشات از دفتر نمایندگی به درب منزل هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.

    اما در خصوص سفارش مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهرهای دارای نمایندگی تیپاکس ثبت شده است می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا جهت دریافت سفارش به صورت توافقی عمل کنند.

    بعد از پردازش سفارش فرآیند های مربوطه کالا تحویل تیپاکس می گردد که زمان ارسال کالا و تحویل ان به مشتریان برای شهرهای تک مسیره که لیست آن را در ادامه می توانید مشاهده نمایید در حالت معمول و نرمال 24 ساعت است.

    برای سرویس ها و سفارشات در شهرهای دو مسیره که لیست ان نیز آورده شده و یا شهرهای راه دور ارسال کالا و تحویل ان در تیپاکس معمولاً 48 تا 72 ساعت زمان میبرد.

     

    شهرهای دارای دفتر تیپاکس تا تاریخ امروز (10 دی 1398)

     

    1- شهرهای تک مسیره تحویل 24 ساعته

    آستارا - آمل - ابهر و خرمدره - اردکان - اسدآباد - اراک - اردبیل - ارومیه - اصفهان - انزلی - اهواز - بابل - بابلسر - بروجرد- بناب - بهشهر - بیرجند- تاکستان - تالش - تبریز - تربت حیدریه - تنکابن - جاجرود - چالوس - خرم آباد - دامغان - دزفول - دورود - رامسر - رباط کریم - رشت - رفسنجان - رودسر - رودبار - زرند- زنجان - زرین‌شهر اصفهان (با محدوده توزیع لنجان، فولادشهر و زرین‌شهر) - ساری - ساوه -  سبزوار - سمنان - سنندج - شاهرود - شاهین شهر - شوشتر - شهر بابک - شهر ری - شهرضا - شهرکرد - شهرک صنعتی طوس - شهر صنعتی البرز -  شهریار - شیراز - شیروان - صومعه سرا - علی آباد - فولادشهر - فومن - قائمشهر - قروه - قزوین - قم - قوچان - کاشان - کرج - کرمان - کرمانشاه - گرگان - گناباد - گنبد - لاهیجان - لنگرود - مراغه - مرودشت - مشهد - ملایر - مهاباد - میاندوآب - میبد - نجف آباد - نکا - نهاوند - نیشابور - ورامین - همدان - یزد

     

    2- شهرهای راه دور (دو مسیره) با تحویل 48 تا 72 ساعته:

    آبادان - اسلام آباد - ایلام - بجنورد - بندرعباس - بوشهر -  بوکان - جهرم - جیرفت - خرمشهر  - زاهدان  - سناباد  - سیرجان  - فسا -  کازرون - کیش - لار - یاسوج 

     

    اگر سفارش خود را ثبت کردید و خرید را انجام دادید اکنون می توانید از طریق شماره پیگیری مرسوله پستی که در پنل کاربری شما وجود دارد و همچنین به شماره موبایل و ایمیل وارد شده هنگام ثبت نام ارسال شده است با ورود به سایت رهگیری مرسولات پستی شرکت تیپاکس خرید خود را پیگیری نماید.

    https://tipaxco.com

     

    باربری :

    برخی موارد خریدهای اینترنتی از خدمت یدک به گونه ای است که سفارش مشتریان حجم زیاد و وزن سنگینی دارد اگر سفارش شما به این صورت باشد ، مثلا خرید دیگ ماشین لباسشویی و یا امثال ان ارسال سفارش و تحویل ان از طریق پست ممکن نمی باشد که در این موارد برای ارسال کالا و تحویل سفارش به دست مشتری از باربری های مجاز طرف قرارداد استفاده میشود. در این موارد مانند تمام روش ها زمان تحویل سفارش به فاصله و محل سکونت و منطقه جغرافیایی شما بستگی دارد که این زمان می تواند 24 ساعت 48 ساعت یا 72  ساعت بطول بیانجامد.

    دفاتر و هزینه باربری بصورت زیر است:

     

    شهرهای تحت پوشش (و شهرهای نزدیک به آنها):

    آبادان - آبدانان - آبیک - آباده - آزادشهر - آستارا – آستانه (اراک) - آستانه اشرفیه - آشخانه ( بجنورد) - آقاجاری - آق قلا - آمل - ابهر - ابرکوه - اراک - اردکان - اردبیل - ازنا  - ارسنجان - اسالم - اسدآباد - الیگودرز - اندیمشک -  املش - اهرم - اهواز - ارومیه - امیدیه -  ادیمی (زابل) - اسلام‌آباد غرب - اسفراین - اشنویه - اصفهان و حومه - اقلید - ایرانشهر - ایذه - ایلام - ایوان‌غرب - بابلسر - بابل - باغملک - بانه - برازجان - بروجرد - بروجن - بجنورد - بم - بناب - بندر امام‌خمینی (سربندر) - بندر انزلی - بندرترکمن - بندرعباس - بوانات (سوریان) - بوشهر - بوکان - بهشهر - بیرجند - بیجار - بهبهان - پاسارگاد - پاوه - پره‌سر - پلدختر - پیرانشهر - تاکستان - تالش  - تربت حیدریه - تبریز - تنکابن  - تویسرکان - حمیدیه - جغتای - جلفا - جم - جوانرود - جوین - جویبار - جهرم - جیرفت - چابهار‌‌‌ - چالدران - چالوس - خاش - خرم آباد - خرم بید(دهبید) - خرمدره – خدابنده (قیدار) - خرمشهر - خمین - خمینی شهر – خنداب (اراک) - خوانسار - خورموج - خوی - داراب - دامغان - دزفول - دشت مرغاب - دورود - دلیجان  - دهدشت - دره شهر - دیواندره - رامسر  - رامشیر - رامهرمز - رشت - رفسنجان -  روانسر - رودسر - رومشکان - زابل و زهک - زاهدان - زنجان - ساری - ساوه - سبزوار - سراب - سراوان  - سرپل ذهاب - سردشت - سروستان - سعادت شهر - سقز - سلطانیه - سلماس - سمنان - سنقرکلیایی - سنندج - سوسنگرد - سیرجان - سیوند - شادگان  - شازند - شاهرود - شاهین شهر - شوش  - شوشتر - شهرضا - شهرکرد - شیراز - شیروان - صائین قلعه - صحنه - صفاشهر/سروستان - صومعه سرا - عسلویه - (منطقه ویژه انرژی پارس) - علی‌آباد کتول - فامنین - فسا - فرمهین (اراک) - فریدونکنار - فلاورجان - فولادشهر و ذوب آهن -  فومن – قادرآباد (سعادت شهر) - قائم شهر - قائن - قشم - قروه - قزوین - قصرشیرین - قم - قوچان - کازرون - کاشان - کاشمر - کامیاران - کرج - کردکوی - کرمان  - کرمانشاه - کلاچای – کمیجان (اراک) - کنگاور - کنگان - کهنوج - کوهدشت - کیش - گالیکش - گچساران - گرگان - گلپایگان - گناباد  - گنبدکاووس - گیلان غرب - لار - لالجین - لاهیجان  - لردگان - لنگرود - لوشان - لیسار - ماکو -  ماهشهر - مبارکه - محلات - محمودآباد - مراغه - مرند - مرودشت - مریوان - مسجد سلیمان - مشهد - ملایر - ملکان - منجیل - مهاباد – مهاجران (اراک) - مهران - میاندوآب - میانکوه - میانه - میبد - مینودشت  - میلاجرد (اراک) - نجف آباد - نراق - نظرآباد - نقاب - نقده - نکا - نوشهر - نور - نورآباد لرستان - نهاوند - نهبندان - نیشابور - هادی شهر - هامون - هرسین - هشت‌پر - هشتگرد - هفتکل - همدان - هندیجان - هویزه - هیرمند - هیدج - یاسوج - یزد

     

    پایانه : 

    مواردی که از طریق ترمینال و پایانه های مسافربری ارسال می گردد توسط اتوبوس های ترمینال حمل می گردد که تحویل آن به مشتری بستگی به زمان حرکت دارد و معمولا مشتریان باید با راننده هماهنگ کنند که در اکثر مواقع بار را از پایانه مسافربری تحویل بگیرند.

    در این موارد مرسوله و سفارش درب منزل تحویل داده نمی شود.

    مرسولات و سفارش های ارسال شده به این روش شامل هزینه نمی شود.

     

    هوایی :

    ارسال هوایی که به فریت بار هوایی نیز شناخته می شود برای مشتریانی است که زمان تحویل برایشان بسیار اهمیت دارد که بیشتر در خصوص تجارت و کسب و کارهای همکار صورت میگیرد. بدیهی است که در این موارد شهر مقصد باید داری فرودگاه و سرویس هوایی باشد.

     

    برای مشتریان عزیز شهرستان:

    1- کالاهای سبک از طریق شرکت پست، شرکت تیپاکس، پایانه  

    2- کالاهای سنگین از طریق باربری های مجاز و یا دیگر همکاران خدمت یدک

    به دست شما خواهد رسید.

     

    مجموعه خدمت یدک شما را درگیر پیچیدگی های انتخاب شرکت حمل واسط نمیکند بنابراین بهترین انتخاب را از نظر سرعت و صحت تحویل مرسوله از طرف شما انجام میدهد البته همیشه شما حق انتخاب با شما مشتریان است.

     

    در مورد شرکت پست:

     

    1- از زمانی که کالا و سفارش شما به پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده می شود 2 تا 4 روز کاری زمان لازم است تا کالا به دست شما برسد.

    2- مجموعه لجستیک خدمت یدک هر روز قبل از ساعت 13 مرسولات و سفارشات مشتریان را به پست تحویل میدهد

    3- تیم خدمات مشتریان خدمت یدک کد رهگیری کالا را از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال مینماید

    4- شما مشتریان عزیز می توانید از طریق آدرس اینترنتی http://newtracking.post.ir/ با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید.

     

    5- اگر کالای شما حجیم باشد یا بیمه پست پوشش دهنده ریسک ارسال کالا و سفارش ومرسوله شما نباشد، بسته شما به کمک شرکت های دیگر طرف قرارداد خدمت یدک برایتان ارسال می شود. لازم به ذکر است که متاسفنه هم اکنون اکثر این شرکت ها امکان ردگیری مرسوله به صورت منظم و بروز را ندارند. در هر صورت از طریق قبض و رسید تحویل کالای شرکت طرف قرارداد تیم خدمات مشتریان خدمت یدک وضعیت مرسوله را پیگیری و درصورت نیاز به اطلاع شما میرساند.

     

     

    بازگشت به بالا