سبد خرید 0
    سوالات متداول

    سوالات متداول

     

    مجموعه خدمت یدک همواره در تلاش بوده و هست تابتواند مواردی را در سایت اعمال کند که کاربران عیزی و دوستان همیشگی خدمت یدک در هر مکانی که باشند بتوانند در هر زمانی خرید اینترنتی کالا ی خود را انجام ودهند بنابراین اگر سوالی در ذهنتان باقی مانده است می توانید از بین سوالات زیر پاسخ را بیابید :

     


    ــ حساب کاربری

     

     

     سوال 1 : آیا امکان تغییر مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟
    جواب :بلی. می توانید مشخصات حساب کاربری خود را در سایت خدمت یدک ویرایش نمایید. برای این کار ابتدا با وارد کردن آدرس ایمیل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری تان شوید و در مرحله بعد با کلیک روی "نام و نام خانوادگی" وارد مشخصات پروفایل خود شوید. در این بخش امکان ویرایش مشخصات کاربری وجود دارد.

     

     

     سوال 2 : من برای تغییر رمز حساب کاربری درخواست دادم چرا لینک تغییر رمز برای من به ایمیل ارسال نشده است؟
    جواب : پوشه اسپم را چک کنید لینک برایتان ارسال شده است. بنابراین لطفا ایمیل های بخش  اسپم ( spam ) خود را مشاهده نمایید. به ویژه افرادی که از gmail استفاده می نمایند زیرا درجیمیل گاهی ایمیل ها اسپم می شوند. دقت نمایید که لینک تغییر رمز برایتان فرستاده میشود نه رمز جدید.
     

     سوال 3 : آیا به اطلاعات خریدهای قبلی خود می توانم دسترسی داشته باشم؟
    جواب : بلی. جهت مشاهده و دسترسی به اطلاعات خریدهای قبل به حساب کاربری خود لاگین یا ورود کنید و بعد روی گزینه "سفارشات من" کلیک نمایید. خواهید دید که کلیه سوابق خریدتان در صورت خرید لیست شده است.

     


    ــ ثبت و پیگیری سفارش

     

     

     سوال 4 : قصد خرید کالا و محصول از خدمت یدک دارم ولی اعتمادی به خرید اینترنتی ندارم چطور اعتماد کنم که بعد از خرید، کالا به دست من می رسد؟
    جواب : از دلایل قابل اعتماد بودن خدمت یدک میتوان به مواردی همچون سابقه و تجربه وبسایت خدمت یدک، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره که به این کسب و کار رسمیت و اعتبار داده می توان اشاره نمود. حتما میدانید که نماد اعتماد الکترونیکی را مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی دقیق فروشگاه اینترنتی صادر می نماید. از طرفی  کسب و کار اینترنتی که نماد اعتماد دریافت کرده اند بطور پیوسته تحت نظارت و بررسی این سازمان قرار میگیرند. جهت حصول اطمینان می توانید در صفحه اصلی وبسایت خدمت یدک روی نماد کلیک کنید تا از جعلی نبودن آن مطمئن شوید. برای مشاهده سایر مجوزهای خدمت یدک می توانید بر روی انها کلیک کنید.

     



    سوال 5: آیا برای خرید از خدمت یدک، حتما باید در سایت عضو باشم؟
    جواب : بلی. بدون عضویت در سایت و بدون ورود به حساب کاربری در سایت خدمت یدک می توانید یک محصول را به سبد خریدتان اضافه نمایید ولی جهت انجام مراحل تکمیلی و تسویه حساب خرید حتما باید وارد حساب کاربری خود شوید و یا اینکه در فرم سفارش هنگام خرید عضویت تان را کامل نمایید.


    با عضویت در سایت خدمت یدک مزایای زیر را دارد :
    1- می توانید سریع تر و آسان تر خرید کنید
    2-به آسانی و خیلی راحت سابقه های خریدتان را مشاهده و مدیریت نمایید
    3-از تخفیفات و کمپین های فروش ویژه و قیمت روز محصولات باخبر شوید و دوستان و اشنایانتان را نیز سورپرایز کنید

     سوال 6 : آیا در همه  ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خرید خود را ثبت کنم؟
    جواب : بلی. تمام کاربران در تمام نقاط ایران در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانند سفارش خرید تمام کالاهای مدنظرشان را ثبت نمایند.

     سوال 7 : آیا میتوانم بجای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به دست آن شخص برسد؟
    جواب : بلی. در مراحل خرید وقتی به قسمت تکمیل اطلاعات جهت ارسال سفارش رسیدید در بخش انتخاب آدرس می توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات شخص موردنظرتان را برای تحویل گرفتن سفارش وارد نمایید. دقت کنید اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت نمایید، شخص تحویل گیرنده سفارش باید هنگام دریافت کالا کارت شناسایی همراه داشته باشد.
     
     سوال 8 : آیا امکان خرید و ثبت سفارش با حساب کاربری شخصی خود و صدورفاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت وجود دارد؟
    جواب : بلی. بعد از اینکه محصولات موردنظرتان را برای خرید از فروشگاه سایت خدمت یدک انتخاب نمودید و به سبد خریدتان اضافه کردید در مرحله تسویه حساب در قسمت توضیحات خرید می توانید درخواست صدور فاکتور رسمی بدهید عینا درج کنید که فاکتور را برای کجا لازم دارید تا فاکتور بصورت رسمی همراه با سفارش برایتان ارسال شود.

     سوال 9 : چگونه می توانم از اخرین وضعیت سفارش ثبت شده در سایت خدمت یدک آگاه شوم؟
    جواب : نیاز به انجام کار خاصی ندارید زیرا خدمت یدک با ارسال پیامک مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می نماید. ضمن اینکه در حساب کاربری خود در سایت و در قسمت سفارشات من می توانید این موضوع را مشاهده نمایید.

     

     سوال 10 : آیا امکان خرید و ثبت سفارشات محصولات و کالاهای تمام شده و فاقد موجودی در انبار را دارم؟
    جواب : خیر. هم اکنون فقط می توانید نسبت به خرید کالاهایی اقدام نمایید که در سایت با وضعیت شان موجود است و قیمت شان مشخص است


     سوال 11 :آیا میتوانم سفارش خریدم را در سایت خدمت یدک باطل یا تغییر دهم؟
    جواب : بلی. اما باید تا قبل از کلیک روی دکمه تایید نهایی سفارش و اتمام خرید این کار را انجام دهید همچنین تا قبل از این مرحله می توانید هر تعداد کالا که بخواهید به سبد خریدتان اضافه نماید و یا هر تعداد کالا را ازسفارش خود از سبد خرید تان حذف و اصلاح نمایید. بعد از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید در مرحله پرداخت دیگر نمی توانید سفارش تان را حذف یا ویرایش و اصلاح کنید. بعد از این مرحله جهت لغو یا تغییر سفارش با واحد ارسال سفارشات فروشگاه خدمت یدک با شماره 021- 77474243 تماس بگیرید.

     سوال 12 : آیا لازم است بعد از ثبت سفارش خرید از خدمت یدک با فروشگاه تماس بگیرم؟
    جواب : خیر. نیازی به تماس بعد از ثبت سفارش ندارید زیرا بعد از طی کردن مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش خریدتان بطورخودکار به کمک سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی می شود و در مواقع ضرورت  در صورت نیاز کارشناسان فروش با شما تماس میگیرند.
     

     سوال 13 : اگرسفارش خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده می شود؟
    جواب : بلی در صورتی که خودتان مایل باشید. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش وقتی با گزینه " آیا مایل به ارسال فاکتور همراه سفارش هستید؟" روبرو شدید اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. به این نکته نیز دقت کنید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید برای آگاهی از طریق ایمیل برایتان ارسال می‌‏گردد.
     

     

    ــ کالاهای عرضه شده در خدمت یدک

     



     سوال 14 : چگونه می توانم از مشاوره خرید رایگان خدمت یدک برای انتخاب و خرید کالا در سایت استفاده نمایم؟
    جواب : اول اینکه کارشناسان فنی همه سعی خود را می نمایند تا اطلاعات مورد نیاز و مشخصات هر کالا برای خرید در سایت، کافی و روشن و بدرستی قرار بگیرد. برای بدست آوردن اطلاعات تخصصی راه های متفاوتی پیش رو دارید. از جمله اینکه از ابزارهای موجود مانند: مقایسه ، مطالعه نقد و بررسی و نقاط قوت و ضعف محصول و جدول اطلاعات کالاها استفاده نمایید. همچنین برای مشاوره تخصصی میتوانید با شماره  021- 77474243تماس بگیرید.

     سوال 15 : چطور می توانم از کالاهای تخفیف دار خدمت یدک مطلع شوم و دوستانم را نیز سورپرایز کنم؟
    جواب : براحتی و با یک کلیک. برای این منظور کافی است بر روی پیشنهاد ویژه کلیک نمایید تا همه کالاهای تخفیف دار را مشاهده نمایید.


     سوال 16 : چرا نمی توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش دهم؟
    جواب : تقریبا می توان گفت که هیچ یک از فروشگاه اینترنتی این امکان را به شما نمی دهند در صورتی که مورد شما ضرورت زیادی داشته باشد از انجا که یکی از مهمترین اهداف خدمت یدک رضایت مشتریان است میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. انان تمام تلاش خود را بکار میگیرند تا جایی که ممکن است محصول مورد نظر تان را در کمترین زمان برای تان تهیه و ارسال کنند.

     سوال 17 : محصولات و کالاهایی که فاقد موجودی هستند چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
    جواب : بطور دقیق نمیتوان گفت. زیرا در برخی موارد به علت های متفاوت از جمله عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت تعدادی از محصولات در فروشگاه سایت به "ناموجود" تغییر می‏‌کند درنتیجه بیان زمان عرضه دقیق و دوباره آنان امکان ندارد. اما در عین حال خدمت یدک مانند همیشه سعی میکند تا بتواند جهت رفع نیاز مشتریان و جلب رضایت انان این محصولات و کالاها را مجدداً در کمترین زمان و به ترتیب اولویت نیاز مشتریان در وبسایت ارائه دهد. اگر تمایل به ثبت سفارش و خریددر مورد کالایی با وضعیت "ناموجود" یا "به زودی" را دارید می توانید از سرویس "به من اطلاع بده" استفاده کنید تا در صورت موجود شدن ان کالاها یا محصولات شما را باخبر نماییم. سرویس به من اطلاع بده برای کالاهای ناموجود فعال است که در صفحه محصول قابل مشاهده می باشد . اطلاع رسانی این سرویس از طریق ایمیل ثبت شده شما در سایت می باشد.


     سوال 18 : آیا امکان دارد کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
    جواب : خیر. فقط کالاهایی در سایت فروشگاه خدمت یدک قابل سفارش هستند که موجود باشند بنابراین اگر کالای موجود نباشد عملا امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد در نتیجه نیازی به استعلام و موجودی ندارید. لازم به ذکر است بعد از ثبت سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن سفارش تان پردازش و تحویل می شود. ضمن اینکه در برخی موارد تعدادی از کالا ها که برچسب "سفارشی، تماس قبل از خرید" می باشند نیاز به استعلام تلفنی دارند.

     سوال 19 : آیا در تعداد خرید برای ثبت سفارش از یک کالا در خدمت یدک محدودیت وجود دارد؟
    جواب : بطور کلی خیر. در خرید کالا از خدمت یدک برای هیچ محصولی محدودیت برای تعداد سفارش یک کالا وجود ندارد ولی از انجایی که تعداد موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان فرق دارد بعضی اوقات یکسری محدودیت‏ در تعداد قابل سفارش از یک کالا بوجود می آید.
     


    ــ پرداخت

     


     سوال 20 : چطور می توانم مبلغ سفارشم را پرداخت کنم؟
    جواب : به آسونی. تمام مشتریان خدمت یدک از طریق درگاه اینترنتی امن و مطمئن و با کمک تمام کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت خدمت یدک، مبلغ وهزینه سفارش خود را آنلاین پرداخت نمایند.

     سوال 21 : آیا سایت خدمت یدک پرداخت در محل دارد؟
    جواب : بلی. در سایت خدمت یدک امکان پرداخت در محل جهت رفاه و اطمینان کاربران و مشتریان عزیز ساکن تهران فراهم شده است و این نکته هم باید ذکر شود که برای خریدهای بالاتر از 3 میلیون تومان هم اکنون باید درصدی از مبلغ پرداخت گردد و بقیه مبلغ در محل بصورت نقدی یا از طریق دستگاه کارت خوان دریافت می شود و تسویه صورت می پذیرد. در این خصوص با تماس تلفنی با مشتریان هماهنگی لازم به عمل می آید. این کاراز طریق تماس تلفنی کارشناسان خدمت یدک با کاربران انجام می شود.

     سوال 22 : آیا امکان دارد که پرداخ اینترنتی با موفقیت تمام نشود اما مبلغ از حساب کم شود؟
    جواب : بلی اما جای نگرانی نیست. براخی مواقع امکان دارددر فرایند پرداخت شبکه بانکی قطع شود و درنتیجه پرداخت ناموفق تمام شود. در این مواقع اصلا و به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ به صورت خودکارحداکثر تا 72 ساعت به حساب شما برگشت داده می شود. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد می توانید با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس گرفته و پیگیری نمایید که مغایرت برطرف شود که حتی در 99% موارد نیاز به پیگیری نیست و خود بانک موضوع را حل می کند. 

     سوال 23 : آیا امکان پرداخت اقساطی برای سفارشات در خدمت یدک وجود دارد؟
    جواب : خیر. هم اکنون چنین قابلیتی در سایت فعال نیست .

     سوال 24 : آیا سایت خدمت یدک برای پرداخت سفارشات چک قبول میکند؟
     جواب : بلی. پرداخت چکی فقط برای تهران فعال است که شرایط خاص خود را دارد. اگرصاحب چک دارای عدم چک برگشتی و گردش حساب مناسب باشد این امکان برای استان تهران وجود دارد.


     سوال 25 : آیا پرداخت اینترنتی مبالغ سفارشات کالاها و محصولات در سایت خدمت یدک امن است؟
    جواب : بلی. پرداخت اینترنتی طوری طراحی شده است که امن و راحت باشد. با این وجود باز هم شما می توانید با رعایت نکات زیر یک خرید اینترنتی مطمئن را با خیالی آسوده نه فقط از سایت خدمت یدک بلکه از هر سایتی و برای خرید هر محصولی تجربه نمایید . به نکات زیر توجه کنید و هنگام خرید به یاد داشته باشید :
    1- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https  وجود داشته باشد.
    2- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
    3- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
     


    ــ ارسال سفارش

     

     

     26 - هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
    جواب : هزینه ارسال سفارشات بستگی به مواردی همچون : شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال فرق دارد که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

     27 - آیا امکان تحویل گرفتن سفارشات در یک روز خاص و یک ساعت خاص وجود دارد؟
    جواب : از انجایی که زمان تحویل سفارشات خارج از تهران بعد از تحویل به پست متناسب با محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متفاوت است. در نتیجه روز تحویل سفارش به دست مشتری با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان بطور دقیق مشخص کرد.
    درخصوص تحویل سفارشات تهران با پیک این امکان وجود دارد که بتوانید بازه زمانی دریافت کالا را هنگام ثبت سفارش خرید در قسمت توضیحات خرید درج کنید. خدمت یدک همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش شما در حدود ساعت درخواستی تحویل شما یا شخص موردنظرتان گردد.

     28 - بعد از ثبت سفارش در خدمت یدک چه مدت زمانی طول می کشد که سفارش به دستم برسد؟
    جواب : مدت زمان تحویل سفارش بر اساس محل و آدرس گیرنده و همچنین نحوه توزیع و تحویل سفارش متفاوت خواهد بود.

     

     

    بازگشت به بالا